كاور ضد اشعه موبایل آیلین مدل 2010 - كیف سلامتی
اس ام اس لوکس
اس ام اس لوکس با شما
خرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیا
كاور ضد اشعه موبایل آیلین مدل 2010 - كیف سلامتی

كاور ضد اشعه موبایل آیلین مدل 2010 - كیف سلامتی

دسته لوازم زیردسته موبایل و لوازم جانبی

آیا تا كنون احساس توهم زنگ موبایل را تجربه كرده اید؟ سردرد را چطور؟!

خیلی از اوقات وقتی گوشی شما در جیبتان است ، احساس می کنید گوشی می لرزدو ویبره می زند ، پس از دیدن گوشی مشاهده می کنید که هیچ کس به شما زنگنزده !

این لرزش موضعی به دلیل تاثیر امواج مضر و سرطان زای موبایل بر روی ماهیچهبدن شماست ! در واقع ماهیچه شما دچار لرزش شده و شما می پندارید که گوشیلرزیده است !!

بسیاری اوقات نیز وقتی با تلفن همراه صحبت می کنید گوش درد ، سر درد و
یا چشم درد می گیرید !!!
در صورتی كه این عوارض تنها بخش كوچكی از خطرات اصلی مواجهه بدن با امواج موبایل است..

راه حل مفید و توصیه شده پزشکان ،استفاده از وسیله ای است که بتواند اینامواج را مهار کرده و از نفوذ آن به بدن علی الخصوص به مغز جلوگیری كند.

که این کیف به ظاهر معمولی پاسخی است برای حفظ سلامتی شما در برابر امواج مضر و سرطان زای گوشی تلفن همراه !!


توسط پژوهشگران سازمان بهداشت جهانی، عوارض زیر توسط تلفن همراه به اثبات رسیده است:

1- افزایش احتمال ایجاد و گسترش تومورهای سرطانی و آسیب پذیری بدن در برابر عوامل بیماری زا
2- اختلالات خواب، فراموشی، سردرد و افسردگی
3- احساس داغی در داخل سر و نزدیك محل نصب موبایل
4- افزایش احتمال ابتلا به آلزایمر و پاركینسون
5- مسمومیت خونی
6- بروز مشكلات ژنتیك
7- احساس خستگی
8- افزایش شانس ابتلا به دو نوع تومور مغزی تا 50%
8- بروز اختلالات جنسی و كاهش توان باروری و نهایتاً ناباروری
و ...


كاور ضد اشعه موبایل آیلین چیست؟
كاور ضد اشعه تلفن همراه آیلین یك پكیج حرفه ای ضد امواج موبایل است كه دریك سمت آن یك لایه ویژه غیر قابل نفوذ امواج ماكروویو تلفن همراه جا دادهشده است كه باعث می شود این امواج به داخل مغز نفوذ نكنند و به این صورتاز عوارض و خطرات جبران ناپذیر مجاورت نزدیك باتلفن همراه در هنگام مكالمهجلوگیری می شود.

امواج تلفن همراه در هنگاه مكالمه به شدت افزایش یافته و در همه جهات درفضا منتشر می شوند. هر چه به تلفن همراه نزدیك تر شویم دامنه انرژی و شدتامواج افزایش می یابد كه این امواج می توانند آثار بسیار خطرناك و جبرانناپذیری به بافت های حساس بدن علی الخصوص مویرگ های مغزی داشته باشند.
كاور ضد اشعه آیلین با استفاده از پوشش غیر قابل نفوذ خود امواج تلفنهمراه را به سمت مخالف بدن منعكس می كند و برای شما یك مكالمه سالم و بیخطر را به ارمغان می آورد.

كاور ضد اشعه آیلین با دستگاه انرژی سنج امواج الكترومغناطیس CellSensorتست شده و ثابت گردید كه این وسیله 99/99% در پیشگیری از ورود امواجخطرناك و سرطان زای تلفن همراه به مغز موثر می باشد. فیلم تست این كاورهاهمراه با محصول سفارش داده شده برای شما ارسال می گردد كه از لحاظ ضد اشعهبودن آن اطمینان حاصل نمایید.

در مدل های جدید كاور ضد اشعه آیلین امكان كار با گوشی درون كاور و درهنگام مكالمه وجود دارد و نیازی به درآوردن گوشی نیست. و این تنها یكی ازمزایای كاور ضد اشعه تلفن همراه آیلین به مشابه های داخلی ( تقلبی واصلی!) می باشد.

این اختراع در اداره كل مالكیت صنعتی ایران به ثبت رسیده است و با نام تجاری آیلین در ایران و جهان در حال عرضه می باشد.

آیلین = یك مكالمه سالم با تلفن همراه

آیلین مناسب ترین هدیه برای شما و آنان كه دوستشان دارید.

این محصول با گارانتی و ضمانت ضد اشعه بودن به فروش می رسد.

تمامی مشتریان ما از سراسر ایران پس از اولین سفارش و مشاهده فیلمی كه دریك CD همراه كاور ضد اشعه آیلین ارسال می گردد، (كه شامل تست كاور آیلینبا دستگاه و كلیپ های مستند و باور نكردنی زیادی در مورد عوارض تلفنهمراه) تعداد زیادی از آن را برای تمامی اعضای خانواده سفارش می دهند..

شركت ما به خاطر اختراع و تولید این پدیده، از سازمان یونسكو و وزارت علومو تحقیقات و فناوری لوح تقدیر و تندیس جشنواره ملی حركت را دریافت نمودهاست.

ما به كار خود ایمان داریم. شما نیز پس از استفاده از كاور ضد اشعه آیلینبه آن ایمان خواهید آورد و برای همه عزیزان خود سفارش خواهید داد.

رنگ های موجود: مشكی، قهوه ای تیره، كرمی، قرمز، طرح اسپورت و..

طرز استفاده: گوشی خود را در كاور ضد اشعه موبایل آیلین قرار داده و با آنمكالمه نمایید- در حالت عادی نیز گوشی درون كاور را از سمت جلو (بخش ضداشعه) در داخل جیب یا كیف خود فرار دهید كه نفوذ امواج موبایل با بدن شمابه حد اقل برسد..

** پاسخ به سوالات متداول شما در مورد كاور ضد اشعه موبایل آیلین:

# سوال - از كجا بفهمیم كه این وسیله واقعا جلوی ورود امواج مضر به مغز را می گیرد؟
جواب: علاوه بر تستی كه ما توسط دستگاه CellSensor بر روی این محصول انجامداده ایم (كه در CD رایگان همراه با این محصول موجود می باشد) شما نیزخودتان می توانید با برخی وسائل صوتی و تصویری موجود در خانه كارایی ایممحصول بی نظیر را تست نمایید. به عنوان مثال با گوشی موبایل شماره گرفته وآن را مقابل یك مونیتور قدیمی بگیرید. مشاهده می نمایید كه روی صفحه خطهایی به صورت نویز می افتد. حال اگر گوشی موبایل را در داخل كاور ضد اشعهآیلین گذاشته و از سمت ضد اشعه آن مقابل مونیتور قرار دهید كه مشاهده مینمایید دیگر نویزی روی صفحه مونیتور نمی افتد.
به علاوه مصرف كنندگان راضی این محصول در سراسر دنیا نیز گواه زنده صحت عملكرد این وسیله می باشند.

# سوال - آیا این كاور ها به تمامی گوشی ها می خورد؟
جواب : بله. این مدل با تمامی گوشی های ساده (تخت)، كشویی (ریلی) و لمسی(تاچ) سازگاری دارد. اگر احساس می كنید سایز یا مدل گوشی شما غیر متعارفاست و یا بیش از حد بزرگ است در بخش پیغام سفارش خود، مدل گوشی را ذكرنمایید تا مدل با سایز مناسب برای شما ارسال گردد.

# سوال - مگر امواج الكترو مغناطیسی مختلف در همه فضا وجود ندارد، پس چگونه استفاده از كاور ضد اشعه می تواند موثر باشد؟
جواب : بله. امواج الكترومغناطیسی در سراسر فضای اطراف ما وجود دارد منتهاشدت امواج است كه تعیین كننده میزان آسیب فیزیولوژیك آن بر بدن می باشد وهمانطور كه توضیح داده شد، شدت انرژی امواج الكترومغناطیس ماكروویو درنزدیكی گوشی تلفن همراه بسیار زیادتر از استاندارد های زیست محیطی است كهمطابق تصویر با استفاده از كیف ضد اشعه موبایل آیلین، راه نفوذ این امواجبه مغز مسدود می شود.

اگر سوال یا ابهامی در ذهن شما در مورد نحوه عملكرد این محصول وجود دارددر بخش پیغام سفارش ذكر نمایید تا قبل از ارسال با شما تماس گرفته شود.

این محصول ارجینال بوده و دارای گارانتی می باشد. پس با خیال راحت خرید نمایید.
شما با خرید این محصول CD مستند خطر امواج موبایل به همراه كارت تخفیف بهصورت رایگان دریافت می نمایید كه برای خرید های بعدی می توانید تا 30%تخفیف بگیرید.
این شرایط ویژه تا مدت محدودی بر قرار است پس توصیه می نماییم این فرصت استثنایی را از دست ندهید.

همیشه شاد و سلامت باشید.

فروشنده: خرگوش دات آی آر

قیمت: 17,500 تومان

درصد :60

روش خرید:برای خرید كاور ضد اشعه موبایل آیلین مدل 2010 - كیف سلامتی، پس از کلیکروی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان رادرب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را بهمامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید كاور ضد اشعه موبایل آیلین مدل 2010 - كیف سلامتی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

Google Groups
عضویت در گروه تیکا و دریافت آخرین پیامک
Email:
بازدید از گروه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 12 آذر 1389برچسب:,
ارسال توسط تیکا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

Google Groups
عضویت در گروه تیکا
Email:
بازدید از گروه